اهمیت بستر کاری کارمندان در دکوراسیون داخلی فضای اداری

 

منظور از اهمیت بستر کاری این است که به کارکنان به اندازه ی کافی فضا داده شود این به معنای لحاظ کردن یک فرنیچر بزرگ برای کارمندان نیست بلکه در جوار فرنیچر اداری باید به سیرکلاسیون حرکتی کارمندان و مراجعه کنندگان در اطراف فرنیچر اداری توجه نمود در واقع در داشتن یک محیط یکپارچه و در عین حال تفکیک شده یک گروه کاری تشکیل می شود که در تعامل با یکدیگر در جهت پیشرفت شرکت با یکدیگر همکاری می کنند.

گاها در بعضی ادارات وشرکتها در این امر دقت لازم بعمل نیامده و فضاهایی بسیار بزرگ و غیر قابل استفاده را به کارکنان در بخشهای مختلف تخصیص میدهند . همانگونه که کمبود فضای کافی برای کارکنان مشکلات عدیده ای را در راندمان کاری کارکنان بوجود می آورد ،بزرگی غیر استاندارد و غیر ضروری فضا ی کاری نیز علاوه بر عدم ارتباط مناسب کارکنان با یکدیگر خستگی مضاعف مراجعه کنندگان را نیز در پی خواهد داشت.

فضای کافی اداری به فضایی گفته میشود که کارمندان و مراجعه کنندگان در زمان حضور خود در آن فضا براحتی بتوانند وضایف و خدمات خود را گرفته و ارائه نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *